چالش های طراحی محتوای آموزشی در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش: مورد مطالعه فراگیران بزرگسال زبان فرانسه در ایران
چالش های طراحی محتوای آموزشی در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش: مورد مطالعه فراگیران بزرگسال زبان فرانسه در ایران

مبینا قنبری نیا؛ روح الله رحمتیان؛ پریوش صفا؛ محمودرضا گشمردی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 خرداد 1402

https://doi.org/10.22129/plume.2023.368959.1233

چکیده
  در خلال دو دهه اخیر، پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه شبکه جهانی اینترنت، یک روش آموزش مبتنی بر تکنولوژی یعنی آموزش الکترونیکی را ایجاد کرده است. این تحول، جنبه های مختلف آموزش در سراسر جهان را ...  بیشتر
به سمت پویایی دوره های آنلاین: مورد یادگیری زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی در ایران با استفاده از فعالیت های اسمارت
دکترمبینا قنبری نیا 1*، دکترحمیدرضا شعیری2
به سمت پویایی دوره های آنلاین: مورد یادگیری زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی در ایران با استفاده از فعالیت های اسمارت دکترمبینا قنبری نیا 1*، دکترحمیدرضا شعیری2

مبینا قنبری نیا؛ حمیدرضا شعیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 آبان 1402

https://doi.org/10.22129/plume.2023.415092.1263

چکیده
  در طول دهه گذشته، دوره های آنلاین به طور تصاعدی رشد کرده اند. مزایای دوره های آنلاین بسیار زیاد است؛ از جمله انعطاف پذیری، دسترسی و راحتی. با این حال، توجه به این نکته مهم است که پویایی یک عنصر کلیدی برای ...  بیشتر
بررسی تاثیر محتوای طراحی شده مبتنی بر فناوری بر یادگیری تعاملی (مورد مطالعه: زبان آموزان زبان فرانسه در ایران)
بررسی تاثیر محتوای طراحی شده مبتنی بر فناوری بر یادگیری تعاملی (مورد مطالعه: زبان آموزان زبان فرانسه در ایران)

مبینا قنبری نیا؛ روح الله رحمتیان؛ پریوش صفا؛ محمودرضا گشمردی

دوره 17، شماره 33 ، شهریور 1400، ، صفحه 165-194

https://doi.org/10.22129/plume.2021.285927.1186

چکیده
  در محیط های یادگیری مبتنی بر فناوری همراه با عامل آموزشی، تعاملی میان یادگیرندگان و عامل آموزشی شکل خواهد گرفت و این تعامل به یادگیری خواهد انجامید.  ماهیت اجتماعی محتوای آموزشی فرصتی را فراهم می آورد ...  بیشتر